طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش بازی

مطالب دیگر:
📗مبانی نظری نوجوانی و بزهکاری📗مبانی نظری نیاز و نیاز سنجی، نیازسنجی آموزشی📗مبانی نظری هدف حسابداری، گزارشگری مالی،کیفیت سود، مدیریت سودوتاثیر کارایی و بازار کارا📗مبانی نظری هدف‌ صورتهاي‌ مالي، خصوصيات‌ كيفي‌ اطلاعات‌ ‌‌ مالي، دارايي‌ نامشهود وارزش بازار📗مبانی نظری هزینه سرمایه ،مالیات و ساختار سرمایه📗مبانی نظری همبستگی خانواده📗مبانی نظری هموار سازی سود و ارزش افزوده اقتصادي و بازار📗مبانی نظری هموارسازی سود، تعاریف هموارسازی سود، و انواع هموارسازی سود📗مبانی نظری هوش عاطفی و مهارتهای ارتباطی📗مبانی نظری هوش هیجانی و هوش منطقی📗مبانی نظری هوش هیجانی و خود آگاهی📗مبانی نظری هوش هیجانی و سلامت روان📗مبانی نظری هوش هیجانی و شادکامی📗مبانی نظری هوش و استرس📗مبانی نظری هویت اجتماعی📗مبانی نظری هویت فرهنگی و شبکه های اجتماعی📗مبانی نظری هویت و اختلال هویت جنسی📗مبانی نظری ورزش کودکان و پیشرفت تحصیلی📗مبانی نظری ورزش و ورزش همگانی📗كلاس بندی بهینه و تاثیر آن در ارتقا و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی
طرح,درس,ریاضی,سوم,ابتدایی,درس,محیط,با,روش,بازی,طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش بازی, طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش بازی ,طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش بازی , طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش باز|31030943|wof
مشخصات مختصر و مفید این پست با عنوان طرح درس ریاضی سوم ابتدایی درس محیط با روش بازیقابل مشاهده می باشد برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

معرفی :


نام کتاب درسی: ریاضی پایه تحصیلی: سوم ابتدایی موضوع درس: محیط

اهداف

اهداف درس:

انتظار می رود که پس از اجرای این روش فراگیرندگان به موفّقیّت های زیر دست یابند:

1 ـ چند ضلعی های منتظم را بشناسند.

2 ـ ابعاد یک چند ضلعی را مشخّص کنند.

3 ـ محیط (پیرامون) یک چند ضلعی را نشان دهند.

4 ـ چند ضلعی های مربع، مستطیل، لوزی، مثلث و ... را بشناسند.

5 ـ کاربرد محیط چند ضلعی ها را در زندگی بیان کنند.

6 ـ قوانین محاسبه ی محیط چند ضلعی ها را درک و فهم کنند.

7 ـ توانایی اندازه گیری ابعاد چند ضلعی را کسب کنند

فایل بصورت ورد و قابل ویرایش